Intrebari frecvente
Intrebari frecvente
-
Cum pot sa comand?
Pentru a plasa o comanda pe site-ul www.glans.ro trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:
- Adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi accesand butonul portocaliu “adauga in cos”. Lista cu toate produsele poate fi vizualizata in “cosul meu de cumparaturi” din partea superioara a site-ului.
- Completati date dvs. si adresa de livrare.
- Selectati una din modalitatile de plata: plata cu cardul online sau numerar la livrare.
- Comanda va fi trimisa catre noi imediat ce ati apasat butonul portocaliu “trimite comanda”. De aici ne ocupam noi.
-
Cum platesc?
Glans.ro va pune la dispozitie mai multe metode de plata:
- Ramburs – achitati comanda numerar atunci cand curierul va livreaza produsele, cu mentiunea sa aveti numerar disponibil la momentul livrarii.
- Online cu cardul – aici veti fi redirectionat catre o pagina de plata securizata prin portalul Euplatesc
-
Cat costa livrarea produselor?
-
Cum pot modifica / anula comanda?
Comanda poate fi modificata / anulata doar in situatia in care aceasta nu a fost procesata de catre un angajat Glans.ro. Procesarea ei presupune ca produsele au fost ambalate si predate curierului pentru livrare. Modificarea / anularea poate fi facuta trimitand un e-mail pe adresa comenzi@glans.ro.
-
Se pot returna produsele comandate?